Posts tonen met het label moed. Alle posts tonen
Posts tonen met het label moed. Alle posts tonen

vrijdag 9 maart 2012

Kalender

Nog een kalendertje gemaakt.

Dit keer voor MOED, tegen zinloos geweld.


Doe het nog steeds, een lieveheersbeestje in de winkelwagentjes- en mandjes achterlaten.

zondag 8 mei 2011

Waar blijven ze........................

Al maanden laat ik overal lieveheersbeestjes, dametjes en hartjes achter, maar hoor of lees er jammer genoeg niks van/over.


Bovendien plaats ik foto's ervan op de website van de provider.


Op deze plek, vlakbij het strand waar ik vaak heen ga laat ik er iedere keer 1 achter op het hek.


Ze verdwijnen elke keer, dus hang ik er maar iedere keer weer een aan, wie weet komt er nog eens een reactie.

zondag 10 april 2011

Paas SAL deel 7

Deel 7 van de Paas SAL is ook klaar.

Heb nog steeds geen nieuwe reacties gehad op het achterlaten van de lieveheersbeestjes.

Stop er tegenwoordig een aantal gelijk in de gleuf waar de muntjes in horen.

Beetje slechte foto omdat hij met de telefoon is genomen.

dinsdag 29 maart 2011

Over een andere boeg

Zoals is al hier heb verteld, deed ik over en nergens wat achterlaten.

Een hartje of een dametje.

Maar was op zoek naar wat anders en iets waar mensen misschien wat meer mee hadden of wat beter zou opvallen.

Heb nu gekozen voor de lieveheerstbeestjes.

Overal waar het maar kan heb ik ze weer achtergelaten.

In de brievenbus, aan de winkelwagen/mandjes, aan een hek in de straat en gewoon op het werk.

Heb ook een mail gezonden aan Moed om te peilen wat hun ervan zouden vinden.

Immers het lieveheersbeestje is het bekende logo van Tegen zinloos geweld.

Heb een mailtje terug gekregen van ze en ze wensen me veel succes, vinden het een geweldig idee en willen graag op de hoogte gehouden worden van eventuele reacties.