Nu eens een andere freebie, een dobbelsteen van plastic canvas.Heb voor de 1 een figuurtje genomen.
De achtergrond van het patroon heb ik bewust een kleurtje gegeven zondat het wit goed te zien is.
Het is niet een erg groot patroontje, het zijn maar 14 x 14 steekjes.Ook nog even een update van de ijsberen, die schieten erg op, alleen nog hier en daar wat wit, de sneeuwvlokjes.