woensdag 9 februari 2011

Opgevrolijkt

Heb al een heleboel hartjes gemaakt, ze hangen even in het bekende boompje.
Marian'ne M heeft het over wrappen en een ander over wildbreien.
Vond dat ik ook iets moest doen om de boel op te vrolijken en kwam op dit idee.
Heb er dus steeds bij me en hang ze aan een winkelwagentje.




Maar was van de week een rondje aan het rijden met mijn fototoestel altijd in de aanslag en heb er onderweg nog een aan een hek gehangen bij een gemaal.
Nu nog een naam verzinnen!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Whoehaaaa !!!

Goed van je !!
Leuk hé én spannend ???

Kom net terug en ben helemaal tuteletuut !!;-))

slaap lekker .... MM

miriam zei

Helemaal geweldig.

Liet alle wraps aan mijn moeder lezen ow die vond het ook allemaal maar spannend mir kunnen wij dat ook niet gaan doen hihihihi.

Ik vind je hartjes wel enig idee ben heel benieuwd of dit verhaal ook nog een staartje krijgt.

groetjes ♥ miriam

studiowit zei

Ben vandaag weer ermee bezig geweest.
Het blijven tot valentijn even hartjes, daarna denk ik de bekende dametjes.
Echt leuk en heel spannend iedere keer.
Miriam, echt gaan doen!!!

liduin zei

nederland wordt kleurig fleurig en hart(elijk)

Anoniem zei

In Friesland zijn ze er ook al mee bezig.
Maar in groepsverband.
Zo anoniem als wij is veel spannender(dapperder ;-))

MM

Ik ben gisteren betrapt door een bekende maar die houdt haar mond beloofde ze !!

Anoniem zei

o ja, je hartjes zien er leuk uit en ja nu toepasselijk.

Maar dametjes zullen ook de aandacht trekken, leuk !!

MM