maandag 7 februari 2011

Mislukt

Bij Miriam had ik het al gezien een leuk lantaarntje.
Het borduren op stof zag ik niet zitten en wilde het met canvas doen.
Had al gezien op het patroon dat het dak te groot was, het waren veel meer steken dan het eigenlijk breed was.
Dus dat heb ik zelf verzonnen, ben er dan ook niet tevreden over en voor een volgende heb ik wat anders op het oog, in ieder een dak wat beter te doen is.
In de mijne zitten nu een paar houtjes om het recht te houden.
Het orginele patroontje komt hier vandaan, er staat nog meer leuks op.


1 opmerking:

miriam zei

Ik vind hem wel heel leuk van plastic canvas jammer dat het dak dan niet precies aansluit.
Maar met stof heb ik ook zitten prutsen hoor.
Heb een dak met de naaimachine gemaakt want op de manier waarop hun hem hadden beschreven kreeg ik ook niet gedaan.

groetjes ♥ miriam