donderdag 14 april 2011

Roos

Had nog een onafgemaakte roos liggen en wilde er toch wat mee gaan doen.

Gewoon een steel haken van lossen en dan een ijzerdraadje er doorheen leek me niet stevig genoeg.

Heb een grote sate prikker gepakt (punt naar boven) en ben eromheen gaan haken en heb er ook twee blaadjes aangemaakt door 7 losse te haken en dan met vaste en stokjes terug naar de steel.



De roos in elkaar gezet en nog een blaadje eronder, op het stokje gezet en aan de achterkant aan elkaar vast gemaakt.

De punt van de sate prikker zit in de roos, zodat hij niet helemaal recht op de steel staat.

Verder ook nog een valggetje gemaakt van canvas, staat op op een prikker met de punt naar boven.

Bovenop een oranjekraal gelijmd, puntje eraf geknipt en een wimpel eraan gehaakt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo leuk gedaan.
En slim zo de steel, doet sierlijk aan.

Ik heb een brei methode zodat er een soort punnik koord ontstaat voor de steel, ook handig(er ?).

Fijn ZONnig weekend !!... MM

studiowit zei

Ja, die ken ik ook, maar dan heb ik nog niet echt de stevigheid mee denk ik.
Fijn weekend ook!