woensdag 16 maart 2011

Kikkers

Mijn buren hebben een vijver in de tuin.
Momenteel zitten er erg veel kikkers in.

De bovenste foto heb ik vanmorgen gemaakt, ze weten van geen ophouden!
De onderste is een collage van de afgelopen dagen.
Erg veel lawaai maken ze niet, geen gekwaak in ieder geval maar je hoort ze wel.
De keelzak wordt opgeblazen en dan komt er een soort rommelend geluid.
Dacht dat het ook wel leuk zou zijn wat freebies hier neer te zetten over kikkers.
Bij mijn zoektocht kwam ik een bekende tegen, Marian'ne M,
Ook deze bij Jessica Tromp, en deze patroontjes, eigenlijk voor strijkkralen maar kunnen heel goed geborduurd worden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha, ik kom mijzelf tegenwoordig ook altijd tegen wanneer ik wat zoek !!

Kikkers ik vind ze dus énig, zoals blijkt, al kunnen ze erg veel lawaai maken. Mooie foto's zo. Wij hebben een klein landkikkertje achter in de (niet)tuin zonder vijver in de buurt, in zijn eentje geeeft hij al een heel concert.

MM