zondag 27 februari 2011

Oh, die restjes

Al die restjes plastic canvas vragen om kleine ideetjes.
Want als je er veel mee doet krijg je ook veel restjes.
Terwijl ik toch probeer er zoveel mogelijk rekening mee te houden en en zo zuinig mogelijk ermee probeer te zijn heb ik toch aardig wat kleine stukjes liggen.
Ineens kwam ik op het idee om er wat Engelse drop van te maken.

Het is aardig gelukt.
Had ze ook al van kralen gemaakt, gehaakt ben ik ze ook tegengekomen.
Op de nagels kan ook, als dekbedhoes, en noem maar op, kijk zelf maar.

3 opmerkingen:

Jet zei

MMMMMMmmm daar krijg ik honger van.
Wat zien ze er ontzettend lekker uit.

Unknown zei

Wat zijn ze leuk!!! Ik vind je cupcakes en koekjes ook super!!!

babé zei

plein de bonne idée tricot et plastic canvas. toujours sympa de passer sur ce blog
bisous