zondag 26 september 2010

Aankopen

Natuurlijk mogen deze dametjes niet ontbreken in de steeds groter wordende familie.
Leuke bedeltjes, waar ik alweer ideetjes voor/mee heb.
Maar ja, tijd, tijd.
Ook deze grote mokken, misschien wel kleine soepkommen, kon ik niet laten staan.

Omdat ik notenkrakers ook erg leuke figuurtjes vind kon ik deze kaart niet laten liggen, want zo vaak zie je ze niet.
Verder nog leuke strikjes, onderzetters in de vorm van een hartje waar een foto in kan, of borduurwerkje.
Bij de Blokker hebben ze een eigen 'Holland' serie en daar heb ik het kleine memo white board, magnetisch, meegenomen voor op de koelkast.



2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi, wat leuk, ik heb de bedeltjes ook gekocht! En wat zijn de kopjes leuk!! Oh, en een notenkraker!! Patroontje??? Haha! Hartstikke leuk!! Groetjes, Nancy

studiowit zei

Er staat 1 patroontje van mijzelf hier
http://studiowit.blogspot.com/search/label/kerstballen

Groetjes
Inge