maandag 24 mei 2010

Nieuwe freebie

Heb veel reacties gekregen op het memoblok, iedereen bedankt.
Zo moeilijk is het niet, heb als uitgangspunt een memoblaadje genomen en op het canvas neergelegd.
Rondom 2 gaatjes genomen en geknipt, iets wat ik normaal nooit doe, maar nu omdat het recht toe recht aan was durfde ik dat wel.
Dan heb je dus een basis, daarna heb ik de zijkanten geknipt, ik heb ze dus 6x geknipt omdat het dubbel moest, dus voor 3 zijkanten, hoogte is niet zo belangrijk, bij de voorkant heb ik er een stukje tussenuit gelaten zodat de blaadjes makkelijk gepakt kunnen worden.
Het patroon heb ik naar eigen inzicht gedaan.
In principe is alles mogelijk binnen de gewenste afmetingen natuurlijk.
Als bodem dan nog een stukje karton.
Mocht je toch nog vragen hebben, mailen mag altijd.

En een nieuwe freebie, zoals je hier kan zien heb ik hem al gemaakt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik kwam deze matroesjka tegen via een link op een andere site... wat een superlief figuurtje! Bedankt voor het posten!