maandag 29 maart 2010

Plastic canvas

De hartjes heb ik gemaakt op verzoek van DD, die gaat van de week naar een bruiloft en dan willen ze een wit brood geven met deze hartjes waaraan kaartjes gehangen worden.
Hier heb ik van die hele lange prikkers voor gebruikt.


Ook van canvas deze eitjes buiten in de platen gestoken, ze moeten daar wel tegen kunnen.
Heb er gewoon een cocktailprikker tijdens het aan elkaar naaien tussen gedaan en dan nog even een paar extra steekjes, ze zitten muurvast.
Inmiddels hebben ze ook al diverse regenbuitjes over zich heen gehad.

5 opmerkingen:

kokijn zei

Leuk die hartjes.
Is er een patroon van?
Ik ben ook bezig met de paas eitjes. Heel erg leuk om te doen. Als ze klaar zijn stuur ik een foto.
groetjes kokijn

studiowit zei

Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Hier staat een freebie van mij wat ik heb gebruikt
http://studiowit.blogspot.com/2008/07/nieuwe-freebie.html

kokijn zei

Bedankt voor de freebie
Daar ben ik erg blij mee
groetjes kokijn

Anoniem zei

Ja ook al weer zooo leuk !!
Daar moeten ze wel tegen kunnen denk ik. Zeker tot na de pasen als ze niet wegwaaien morgen.

Leuk idee voor de bruiloft.
Hee de harten free bee kende ik nog niet. Was van voor mijn tijd denk ik ;-))
Veel plezier DD !!

MM

Anita B zei

Wat heb je een leuke dingen gemaakt. Ik denk dat ik een paar van die eitjes ga maken, kan nog net voor de pasen ;o)

Groetjes Anita