donderdag 25 maart 2010

Plastic canvas

Om nog even in de paastakken te hangen een paar kleine eitjes van plastic canvas.
Heb er ook een paar geborduurd met kralen, op stramien speciaal voor het borduren met kralen.
Hoop dat de volgende foto's wat duidelijkheid geven over het aan elkaar naaien.
De benodigdheden zijn plastic canvas, wat restjes wol, een stompe naald en eentje met een scherpe punt om het lint tussen de 2 lagen vast te zetten.




Ik gebruik altijd een halve kruissteek omdat ik dat mooier vind, zal ook nooit van te voren gaan knippen, zoals het beschreven staat in bijv. de HobbyHandig.
Stel je voor dat je een fout maakt kun je het wegdoen.



2 opmerkingen:

CraftCrave zei

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave.com in the Handcraft category today [26 Mar 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

Anoniem zei

hoo mijn reaktie foetsie !!

Handig en mooi om deze uitleg te zien.
Vergeet steeds stramien bestellen, soms kom ik het tegen maar dat is altijd zoo grof.
De mijne hangt nu aan mijn huissleutel naast mijn kleinkinderen !!;-)

Het mondriaan is ook zo leuk.
Was juist afgelopen week op zoek naar het vest dat ik voor DS had gebreid. Veel (rommel)gevonden maar nog geen vest ;-))

MM