maandag 18 januari 2010

Matroeska SAL

Kreeg laatst een mailtje met de vraag of ze mijn matroeska's mochten gebruiken voor een SAL.
Bij de bekende Clubs, Handwerkersgilde, hebben ze een aantal matroeska's gekozen en ze gaan beginnen met deze
Heb hem zelf ook gemaakt en Els heeft er toen deze tas bijgemaakt.
Zelf had ik me aangemeld voor de Club, omdat ik graag de vorderingen wil volgen natuurlijk.
Sta nu op de wachtlijst, jammer, maar denk dat degene die gevraagd heeft om de patroontjes te mogen gebruiken wel foto's zal sturen van de vorderingen.
Ben benieuwd.

4 opmerkingen:

Dieneke Nagtegaal zei

Ik zag ze hier op je blog Inge,
erg leuk!
Er zijn (tot nu toe) 11 dames van het HGilde die deze SAL gaan volgen.
Ik hou je op de hoogte ;-)

Anoniem zei

Leuk Inge!! Heb je toch eer van je werk!
Groetjes Janneke

Anoniem zei

Wat leuk een sal van je dametjes.
Jammer dat ze geen extra plekje voor de ontwerpster (JIJ) hebben !!?

wie weet is er snel een plekje.

Ken hen niet en dieneke kan ik niet bezichtigen.

Je beren vorderen al mooi.

En je vogeltje hier beneden zo leuk gemaakt.

MM

Dieneke Nagtegaal zei

Inge, mijn Winter Matroeska is af!
Er heeft iemand het HWG verlaten, dus de wachtlijst is weer ingekort.
Wie weet tot ziens daar?