woensdag 14 oktober 2009

Plastic canvas

Dit patroontje heb ik ooit eens via iemand verkregen, kan het niet meer op internet terugvinden helaas.
Ben een middagje bezig geweest om er drie aparte matroeska's van te maken in mijn borduurprogramma.
Met bovenstaand resultaat en ben vervolgens op plastic canvas aan het borduren gegaan.

Mijn plan is om ze straks nog een keer te maken, maar dan weer anders en dan aan elkaar naaien.
Daarna wil ik ze op een stokje zetten en vervolgens in een bloempotje.



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Inge, goed gelukt die aparte matroesjka's! Het patroontje kan je hier vinden http://www.krestom.ru/freebies.html

Ik heb de oogjes van de kleine matroesjka ook een 'lichtje gegeven' door de rechtsonderste kruisjes van de oogjes wit te maken. Staat weer even anders.
Groetjes Janneke

studiowit zei

Hoi Janneke,
Dank je wel.
Had al vanalles geprobeerd.
Heb jij de originele uitvoering al gemaakt?
Groetjes

Anoniem zei

Hai Inge, nee ik heb hem niet gemaakt, ik heb alleen op het patroon(in paint) de oogjes verandert.
Groetjes Janneke

Anoniem zei

Hee wat leuk allemaal.
Dat hb je weer mooi gedaan.
Het origineel is ook erg leuk, maar veel werk hé.

Zo apart op stramien ook een heel goed idee.
Werkt dat erg lastig !?

MM

studiowit zei

Janneke, heb de oogjes op het patroon voor de andere kant wel aangepast.

MM, valt wel mee, alleen lastig met grote dingen als je kleine handen hebt.
Maar is goed te doen en leuk.

Jenny zei

Hoi Inge,
Weer goed gelukt met dat patroon omzetten.
Even iets anders, heb de pompoen, waarvan je me het patroontje stuurde af en hij staat op mijn blog.
Kom je eens kijken?
Groetjes Jenny

LaaLaa zei

thank you for sharing :)