dinsdag 1 september 2009

Zoektocht naar fleece stof

Vandaag was ik een dagje vrij omdat ik een sollicitatiegesprek had, stond al vast voordat ik begon met werken.
De reden dat het zolang duurde kwam door de vakanties.
A.s. vrijdag hoor ik meer.
Daarna ben ik naar diverse stoffenwinkels en een markt geweest om op zoek te gaan naar fleece stof.
Niet zomaar fleece, nee, ik wil hem in de fluoriserende kleur geel.
Daar wil ik een vest van maken, dan hoef ik niet steeds dat rare vestje overal overheen te doen.
Maar ben helaas nog niet geslaagd, weet dat het er is, heb ooit wel eens een vest ervan gezien ergens op een markt, had ik het toen maar gekocht.
Ook het VCA examen is nu al voor de tweede keer uitgesteld, nu omdat het nieuwe cursusseizoen nog niet is begonnen!
Afwachten dus maar, want er kon nog niks over gezegd worden wanneer dan wel.

Ook met de kralen of borduren ligt alles even stil, wacht op nieuwe boekjes en in borduren heb ik even geen zin.
Maar Marian'ne M heeft ook weer leuke ideetjes op haar weblog staan.

3 opmerkingen:

Mirjam zei

Ik zal eens hier in de buurt kijken of ze fluoriserend geel hebben. Dat er vesten van zijn weet ik ook. Maar helaas weet ook ik niet waar ze te koop zijn.

Groetjes,
Mirjam

Anoniem zei

Ja hoor sta ik hier !!
Zal nu extra mijn best moeten doen hé !!!;-))

Moeilijk te vinden denk ik.
Zou een vetje kpopen niet eenvoudiger zijn en dan pimpen(aanpassen)!!

MM

studiowit zei

Als het een fluoriserende kleur zou zijn kan ik hem pimpen natuurlijk, die reflecterende banden en figuren zijn wel zo te koop.
Morgen een dagje toeren door het land en wie weet kom ik het ergens tegen.
Laat het wel weer hier zien als het allemaal gaat lukken.
Ben benieuwd, Mirjam.