maandag 13 juli 2009

Hoedjes

Ben momenteel mijn hobbykamertje aan het opruimen want het wordt te vol.
Ga dingen maar eens wegdoen die ik niet gebruik en maar in mijn winkeltje zetten.
Bakken vol met kralenfiguren en borduurwerkjes, alles maar eens goed sorteren.
Kwam daarbij deze hoedjes tegen, zijn eigenlijk voor op de paaseieren.
Door het kleurengebruik krijg je gelijk een ander soort hoedje.
De linker heb ik voorzien van een laag Stenbodenwas, maar een laag multicoat kan ook, en gevormd als een cowboyhoed.
De rechter heb ik zo gelaten, je zou er nog aan kunnen denken om hem te vullen en aan de onderkant dan dicht te naaien en te gebruiken als speldenkussen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, leuke hoedjes. Misschien ook geschikt voor de poppenhuis dames !!?

Kan je mij je e-mail sturen. Dan zal ik een fototje sturen.

marian'ne m

studiowit zei

Heb je een mailtje gezonden.