zaterdag 27 juni 2009

Ze blijven leuk

Ze blijven leuk, die matroeska's.
In het tijdschrift Special Burda, zie bericht hieronder, staan ook op een patroon deze poppetjes.
Heb ze in mijn programma gezet, het patroon is bijna niet te lezen, niet omdat het van slechte kwaliteit is maar omdat het gewoon klein weergegeven is.
Ook heb ik gezien dat de afbeelding van de geborduurde Russiche lap afwijkt van wat er op het patroon staat.
Maar voor de liefhebbers van de poppetjes staan ze nu hier.


Kwam tijdens het surfen op het net nog een leuk idee tegen om een simpele maar leuke ring te maken

http://www.fashiondiva.nl/2009/06/15/ring-van-kralen/


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieffff hé !!!!

Vannacht al uit laten printen door DH (mijn printer is stuk);-))
Kan gelijk bij mijn verzameling.

Was mij eerst niet eens opgevallen dat er een russische merklap op stond, leuk.
Goed gedaan, bedankt.

EN heb je er al 1 af, ik bijjjjna !!


mm

studiowit zei

Er staan verschillende landen lappen in en ook kinderspelen.
Ben nu met andere poppetjes bezig.
Met deze
http://studiowit.blogspot.com/2009/04/vraagje-en-remo-is-nu-echt-af.html

Anoniem zei

OO jij ben die nu aan het maken.
Ook leuk hé, mooi dat je het patroon nu hebt.

1 kleintje afn nog even een zoompje vastmaken, maar zo inmini dat mijn handen even rust nodig hadden.
foto komt later !!;-)

marian'ne m