maandag 3 november 2008

Looking for..........................

For months I have been looking on the net for fabric with a Russian Dolls print.
I hope there is someone who can help me find it!
The picture is to give you an idea.

Al maanden ben ik op zoek naar stof met een print van matroeska's.
Bovenstaande foto heb ik van internet gehaald en het hoeft ook niet hetzelfde te zijn als de foto, want ik weet dat er diverse zijn, maar heb tot op heden nog geen shop kunnen vinden die het verkoopt in Nederland.

1 opmerking:

Anoniem zei

O heerlijk , je bent ook al helemaal in d baboesjka.
Ik ben via via hier tercht gekomen.
En neem wat freebees van je mee, bedankt !!!

Ik heb pas stof kunnen kopen, wel eenvoudig maar toch leuk.
Op mijn blog staan de linken.

fijne dag, ik kijk hier nog even verder :-))))

Marian'ne M van :

www.chatelaine.web-log.nl