dinsdag 3 juni 2008

Nog een matroeska/baboeska

Vorig jaar heb ik een matroeska zelf ontworpen voor aan mijn telefoon.
Kreeg er erg leuke reacties op en heb haar nu ook voorzien van een geborduurde achterkant als gratis patroontje. Voor aan mijn telefoon heb ik er een stukje wit katoen achter gezet.

Heb twee verschillende hier neergezet en erg groot zijn ze dus niet. Hieronder een zelfde maar dan geborduurd op plastic canvas. Lijkt door de gebruikte kleuren net op een eskimo, maar dat is niet erg, die zijn ook erg leuk.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die is leuk Inge, wil ik ook.
Groetjes Els.

Unknown zei

Hallo, ik heb gisteren deze site ontdekt, wow! Wat geweldig!!! Gisteren was ik in mijn favoriete hobbywinkel en kwam ik het materiaal tegen. Ik had het nog nooit gezien. Wilde het wel eens proberen. Ging dus thuis op zoek naar leuke patroontjes. Nu ben ik dol op Matroesjka's, dus je begrijpt dat ik dolblij was toen ik jouw site tegenkwam!!! Ik heb er al twee gemaakt, een kleintje en een grote. Ik zal een foto maken en naar je toe sturen. Ik wil hem ook graag, met een link naar jouw blog uiteraard, op mijn blog zetten, vind je dat goed?
Groetjes, Nancy